Acest model de mașină cu abur aparține motorului cu abur dublu. Aburul este controlat de supapa de inversare, iar pistonul poate fi antrenat alternativ de aburul de la ambele capete ale cilindrului. Principiul său de funcționare este foarte reprezentativ. Atunci când sursa de aer îi furnizează suficient abur simulat, se pot observa efectul de șoc și impactul vizual cauzat de funcționarea sa de mare viteză. În timpul funcționării cu viteză redusă sau a oscilației manuale lente, observați cu atenție relația de acțiune dintre supapa de inversare și piston și nu este dificil să înțelegeți principiul său de funcționare.
Unele părți ale instrumentului adoptă un design transparent, care este convenabil pentru a observa detaliile de lucru ale diferitelor părți ale instrumentului din toate direcțiile fără unghi mort.
Instrumentul are două moduri de funcționare pneumatică și operare manuală pentru selecție și este echipat cu un mecanism de reglare a vitezei pentru a regla viteza de funcționare în timpul funcționării pneumatice.
Instrumentul este compus din cilindru, piston, cameră de abur, supapă de inversare a fluxului de abur, mecanism de biela manivelă, volant, suport și placă de bază. Pentru a observa procesul de lucru al pistonului și al supapei de inversare a fluxului de abur în funcțiune, cilindrul și camera de abur sunt realizate din plastic transparent. Un pasaj pentru abur este proiectat deasupra cilindrului pentru a se conecta cu camera de abur; Mecanismul de reglare a presiunii aburului este proiectat pe o parte a camerei de abur pentru a regla viteza de funcționare a mașinii. Volanul este din fontă, iar pistonul, supapa de inversare, mecanismul bielei manivelă, suportul etc. sunt din plastic.
Principiul de funcționare
Aburul intră în camera de abur și este trimis la un capăt al cilindrului prin supapa de inversare a fluxului de abur pentru a antrena pistonul. Sub acțiunea bielei manivelei, volantul se rotește și stochează energie. Când pistonul se deplasează spre stâlp, acesta reacționează asupra bielei manivelei sub inerția volantului, făcând pistonul să se precipite peste stâlp și să înceapă să se miște în direcția opusă. În același timp, supapa de inversare a fluxului de abur se inversează, iar aburul intră de la celălalt capăt al cilindrului. Pasajul original de evacuare devine pasajul de intrare a aburului, iar pasajul original de admisie a aburului devine pasajul de evacuare, accelerând operația de inversare a pistonului. Sub acțiunea bielei manivelei, volantul se rotește și stochează energia cinetică. Când pistonul se deplasează la alt pol, inerția volantului face ca pistonul să se miște înapoi, iar supapa de inversare a fluxului de abur inversează din nou fluxul de abur al celor două pasaje de abur. În acest ciclu, pistonul se mișcă continuu înainte și înapoi, împingând biela manivelă să lucreze.
Instrucțiuni
Acest instrument trebuie utilizat împreună cu sursa mică de aer 21056. Fluxul de aer generat de sursa de aer mică este folosit pentru a simula aburul de apă și pentru a conduce motorul cu abur să funcționeze.
Utilizați diametrul interior Φ Tubul de cauciuc moale de 29 conectează orificiul de evacuare a sursei de aer mici cu admisia de abur a motorului cu abur. Mișcați volantul astfel încât punctul A din figură să se ridice până la punctul cel mai înalt. Porniți întrerupătorul de alimentare al sursei mici de aer și modelul de motor cu abur poate funcționa. Viteza de funcționare a mașinii poate fi modificată prin reglarea butonului de reglare a vitezei în afara camerei de abur.
Dacă este necesară operarea manuală, înșurubați mânerul însoțitor în orificiul șurubului din exteriorul volantului, rotiți mânerul și observați starea de funcționare a mașinii.
Dimensiuni: 395x140x230 mm